Veelgestelde vragen

Bestellen en bezorgen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling kan enkel online bij ons geplaatst worden. Hiervoor kun je in bij ons huidige aanbod een product naar eigen keuze selecteren en in je winkelwagen plaatsen. Vanuit de winkelwagen bieden na het invullen van de NAW gegevens verschillende veilige betaalmogelijkheden aan zoals iDeal, PayPal en CreditCard.

Wat is jullie levertijd?

Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden, met het trackingnummer in deze e-mail kun je het pakket dan volgen. Bestellingen die op werkdagen vóór 18.00 worden gedaan, verzenden wij binnen 3 dagen.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Voor bezorging in Nederland kun je kiezen uit de volgende opties:

Standaard

Jouw pakket wordt van maandag tot en met zaterdag bezorgd op het gewenste adres. De verzendkosten zijn €5,95, maar bij besteding van minimaal €50 is dit kosteloos.

Bestellingen worden geleverd door PostNL of Red je Pakketje.

PostNL

De bezorger doet één bezorgpoging. Als je niet thuis bent ontvang je een briefje in de brievenbus en ontvang je een digitale kennisgeving wat er met jou pakket is gebeurd.

Wat is Red je Pakketje?

Red je Pakketje bezorgt pakketten 100% fossielvrij op maandag tot en met zaterdag tussen 17:00 en 22:00. Dat doen ze met aandacht voor mens en milieu. Je ontvang na het plaatsen van je bestelling per e-mail een link naar een live track & trace pagina, en vijf minuten voordat de bezorger er is ontvang je een sms. Ben je niet thuis? Er wordt dan een poging gedaan om bij de buren te bezorgen. Als dat ook niet mogelijk is zal er nog een poging gedaan worden de volgende dag (zondag uitgezonderd). Daarna gaat het pakket retour. 

Wat is de status van mijn bestelling?

De dag voordat je jouw pakket ontvangt, sturen we je een e-mail met de Track & Trace-informatie. Met de Track & Trace-informatie kun je jouw pakket volgen. 

Zijn de getoonde prijzen inclusief btw?

Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Betalen

Welke betaalmethoden accepteert Cocoon Naturel?

iDeal 

Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank. 

Creditcard 

Je kunt betalen met MasterCard, VISA of American Express.

Bancontact (België) 

Belgische klanten kunnen gemakkelijk betalen met de fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening.

Klarna

Betaal achteraf na levering van het product.

Ruilen en retourneren

Waar vind ik het retourformulier?

Je kunt een blanco retourformulier downloaden voor online bestellingen.

Vul het retourformulier in en voeg het bij de bestelling die jij wilt retourneren.

Hebben de gekochte artikelen garantie?

Voor alle artikelen die je bij Cocoon Naturel koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Ik heb een klacht.

Vervelend dat u klachten ervaart met een van onze producten of diensten. U kunt contact opnemen via het contactformulier of mailen naar info@cocoonnaturel.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. - Onlinegeschillenbeslechting | Europese Commissie (europa.eu)

×